تلویزیون عربستان: ادعای ما در استفاده از برنامه جاسوسی اسرائیلی بی اساس است


alkhaleejonline

alkhaleejonline

تلویزیون سعودی با استناد به منبع رسمی گزارش رسانه ها مبنی بر “استفاده عربستان از برنامه جاسوسی در ارتباطات” را تکذیب کرد.
به گزارش روسیا الیوم ، این منبع گفت که “این ادعاها بی اساس است”: “رویکرد و سیاست پادشاهی سعودی پایدار است و چنین اقداماتی را تأیید نمی کند.”
نیویورک تایمز گزارش داد که اسرائیل به طور مخفیانه به گروهی از شرکت های نظارتی اجازه همکاری با دولت عربستان را داده است.
این روزنامه نوشت: “این امر علی رغم نگرانی های بین المللی در مورد استفاده از نرم افزارهای جاسوسی اسرائیلی برای سرکوب مخالفت های داخلی و خارجی ، به ویژه پس از ترور جمال هاشجی ، روزنامه نگار سعودی”.
نیویورک تایمز افزود گروه NSO اسرائیل پس از ترور هاشججی در سال 2018 قرارداد خود را با عربستان سعودی خاتمه داد ، اما دولت اسرائیل این کشور را به همراه دو شرکت دیگر برای ادامه همکاری با عربستان سعودی تشویق کرد و دولت تل آویو گفته است یک مقام ارشد اسرائیلی و سه نفر مرتبط با این شرکت ها مجوزهای جدیدی برای کار با عربستان صادر کرده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *