چرا باید در سال 2021 آب بیشتری بنوشید؟


Bigandt_ عکاسی / iStock

Bigandt_ عکاسی / iStock

نظریه های مختلفی در مورد اینکه هیدراتاسیون مناسب برای بدن چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد وجود دارد. مردم ادعا می کنند که می تواند پوست را روشن یا روشن کند ، از سرطان جلوگیری کند و حتی در برابر بیماری های مختلف قلبی محافظت کند.
هنگامی که دچار کم آبی مزمن هستید ، بدن هورمون استرس کورتیزول را آزاد می کند ، که می تواند بر وزن ، قند خون و حتی عملکرد قلب تأثیر بگذارد. سال گذشته بسیار استرس زا بود ، اما به نظر می رسد با آبرسانی به بدن می توان از این مشکلات جلوگیری کرد.
مراقب باشید نوشیدن آب را با قهوه ، نوشیدنی های شیرین و سایر نوشیدنی های مصنوعی اشتباه نگیرید. بهترین راه برای آبرسانی به بدن نوشیدن آب تمیز است. آبی که با کافئین ، شکر یا سایر مواد افزودنی مخلوط نشود.
یک دلیل خوب برای نوشیدن آب بیشتر این است که نوشیدن آب می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. با توجه به شیوع بیماری کرونر قلب ، نوشیدن آب می تواند ایده ای ارزان و ارزان برای جلوگیری از هرگونه بیماری باشد.
افزایش مصرف غذاهای پر فیبر ، کاهش مصرف غذاهای چرب و پرکالری همراه با آبرسانی به بدن می تواند منجر به کاهش وزن و افزایش سلامتی شود. یک راه خوب برای آبرسانی به بدن این است که خود را در یک چالش طولانی مدت قرار دهید ، مثلاً خود را در معرض یک چالش یک ماهه قرار دهید و هر روز مقدار مشخصی آب بنوشید. این روش می تواند به شما در نوشیدن آب به شکل استاندارد و از پیش تعیین شده کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *